MØD KLP'S GURU FOR ERHVERVSFRISIND I ØRESTAD

23. august 2011

Markeds- og ejendomschef i KLP Ejendomme Stig Fermi-Erichsen springer ud som erhvervsguru i ny reklamekampagne. KLP ejer og driver to af de største erhvervsbyggerier i Ørestad City.

Den selvbestaltede erhvervsguru har bl.a. indrykket personlige erhvervshoroskoper for udvalgte virksomhedsledere i avisernes erhvervssektioner. I horoskoperne får lederne gode kosmiske råd med på vejen og et fælles budskab: Sol og stjerner peger på Ørestad City som stedet, hvor den positive energi trives bedst.

Den landsdækkende kampagne inkluderer også et website, www.erhvervsfristaden.dk hvor erhvervsfolk kan bestille deres eget personlige horoskop og se små videofilm, hvor Guru Stig mere eller mindre heldigt viser personligt frem i Ørestad og i KLP’s ejendomme.

Den utraditionelle kampagne er skabt af reklamebureuet Pravda. Hvordan erhvervslivet tager imod erhvervsguruen og hans kosmiske vision om erhvervsfrisind i Ørestad kan ses i udvalgte medier i uge 34 - 41, og imens kan man følge med i de nyeste horoskoper og se film på www.erhvervsfristaden.dk.