NY EJENDOMSMÆGLER I ØRESTAD

9. marts 2010

MM Living boede indtil for nylig på Holmbladsgade, hvor du primært stod for udlejning af boliger. Den 1. april åbner de kontor i Ørestad. Dels fordi mange at selskabets kunder findes i og omkring Ørestad, men mest fordi, at området har et enormt potentiale.

Direktør Mikael Grenés glæder sig til at åbne sin nye butik på Ørestad Boulevard:

”Den væsentligst grund til vores flytning er potentialet for området. Jeg mener, at området er undervurderet både på priser, men også hvad selve området kan tilbyde nu og i fremtiden. Ørestad kan tilbyde et alternativt arkitektonisk område med masser af spændende projekter, private boligbyggerier og større virksomheder. Området er specielt spændende pga. af det skønne naturområde på Amager Fælled samt byparken i Ørestad City. For familier og sportsglade personer er området særdeles godt, men også unge som gerne vil være i tæt afstand til den centrale bydel København”, siger Mikael Grenés og fremhæver også Metroen:

”Metroen er med til at gøre området attraktivt for forretningsfolk, som både rejser meget eller arbejder i en af de mange virksomheder som allerede befinder sig i Ørestad. Jeg skal heller ikke lægge skjul på, at det er nogle fantastiske omgivelser for os og vores ansatte.”, siger Mikael Grenés, der også håber at blive en del af udviklingen i hele byområdet.

Det er Mikael Grenés til venstre og Martin Stender til højre.

Indtil nu har MM Living hovedsagligt koncentreret sig om at udleje boliger, men i den nærmeste fremtid kan MM Living også tilbyde sine kunder køb og sælg af boliger.

Butikken ligger på Ørestads Boulevard 59D.

Læs mere på www.mmliving.dk

Kristian Wederkinck Olesen