REJSEGILDE PÅ COPENHAGEN GOLFPARK FAIRWAY OG CITY

15. april 2009

På hjørnet af Arne Jacobsens Allé og Center Boulevard skyder endnu et byggeri op. Det er byggeriet ”Fairway & City”, der er en del af Copenhagen Golfpark. Onsdag den 15. april var der rejsegilde – og de første beboere forventes at flytte ind allerede i august i år.

Udover 70 lejligheder på mellem 58 – 99 m2, vil der også være 16.000 m2 erhvervslejemål i byggeriet. Erhvervslejemålet er indrettet multi-fleksibelt, således at det både kan lejes ud til store og små virksomheder. Og så er der fælles kantine og mødefaciliteter i stuetagen. Erhvervsdelen forventes færdig i slutningen af 2009 og de første lejere forventes at flytte ind 1. januar 2010.

”Markedet er ikke på toppen lige nu, men vi er fulde af fortrøstning – både når det gælder salg af lejlighederne og udlejning af erhvervsdelen. Ørestad har jo en unik beliggenhed, med kanaler, parker, gode indkøbsmuligheder og kun 10 min fra Kgs. Nytorv. Alternativt kan vi sælge hele byggeriet til én investor”, siger projektchef i Nordkranen Niels Anker Kristensen.

Byggeriet er tegnet af Domus arkitekter og opføres af Nordkranen og Cargil Value Investment.

Lejlighederne er endnu ikke sat til salg, men du kan læse mere om beliggenhed og indretning på www.golfpark.dk.