Åbent hus i Ørestad Syd 15. april

10. april 2007

Kom forbi udstillingspavillonen og find drømmeboligen i Ørestad Syd. Flyv med luftballon (hvis vejret tillader det) og deltag i den store fotokonkurrence. Åbent hus den 15. april kl. 13-16.

Oplev hvordan det bliver at bo midt i København og midt i naturen i en levende bydel med butikker, caféer, skoler, sport, kontorer, parker og kanaler omgivet af 2.000 hektar fredet natur med plads til alle.

Søndag den 15. april kl. 13-16 kan du opleve Ørestad Syd fra luften og blive vist rundt af vores Ørestad Syd guider. Fra vores pølsevogn byder vi på lidt at spise og drikke.

Luftballon

Se Ørestad Syd fra oven, når DONG Energy luftballonen går op og ned. Der er et begrænset antal pladser i luftballonen, og den er kun i luften, hvis vejret er til det. Følg med på vores hjemmeside.

Fotokonkurrence

- Tag det bedste billede af himlen over Ørestad Syd

Brug digitalkamera/mobiltelefon og tag det bedste billede af alt det, der sker i luften over Ørestad Syd: Udsigten, skyerne, fuglene, flyene eller luftballonen. De bedste billeder vinder en mountainbike, altanmøbler eller en stjernekikkert.

Læs mere om arrangementet på www.orestadsyd.dk, hvor du også finder kørselsvejledning og kort over området. Udstillingspavillonen i Ørestad Syd ligger overfor Vestamager Metrostation. Du kan også hente en flyer med kørselsvejledning via linket i højre side af dette nyhedsbrev.

Flere arrangementer

Samme dag - den 15. april kl. 10-12 - er der guidet tur i forårslandskabet arrangeret af Ørestadsselskabet og Danmarks Naturfredningsforening på Amager Fælled i Ørestads naturområde. Og hvis du kan lide at cykle, så arrangerer Liv i Sundby og Ørestad Kulturforum cykeltur på Kalvebod Fælled fra kl. 10.30-16.30. Læs mere om arrangementerne i kalenderen.